Onder de noemer Cars&Company komen A2SP, CRM automotive retail en Used Car Controller met een vlog (videoweblog) om marktontwikkelingen te duiden voor een algemeen publiek. Experts uit de branche die het autobedrijf helpen bij zijn bedrijfsvoering geven in interviews hun kennis en visie.

In de eerste uitzending vertelt Niels Visser, manager van Gaspedaal, hoe hij met zijn website het businessmodel van deze portal een nieuwe wending gaf. Aan bod komen onder meer nieuwe online advertentiemodellen, zijn ideeën over shared profit constructies en het voornemen van Gaspedaal om de autobranche te gaan opleiden op het gebied van online marketing. De vlog draagt als titel  ‘Van cost per click naar cost per lead’.

Over het waarom van Cars&Company zegt Erik Jacobs van A2SP namens de drie samenwerkende partijen: “Gezamenlijk hebben wij een groot netwerk van bedrijven en mensen met specialistische knowhow en een interessante visie op het vak. Mensen met wie het retailbedrijf over het algemeen niet rechtstreeks in gesprek is, terwijl het verhaal dat verteld wordt superrelevant voor ze kan zijn. Deze content maken wij nu in een keer toegankelijk voor een groot publiek.”

De afleveringen van Cars&Company worden aangekondigd in de nieuwsbrieven van CRM en Used Car Controller en staan ook op de portal van A2SP. De eerste aflevering staat hier.

Cars&Company Niels Visser Gaspedaal: Van cost per click naar cost per lead

[responsive-video identifier=”https://youtu.be/bLxa_3PVWgM”]
Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 april 2025
Personenauto’s steeds langer, breder en zwaarder
28 april 2025
De transformatie van Automotive Academy
28 april 2025
‘Kans Bosch Car Service te worden met beide handen gegrepen’
25 april 2025
BOVAG over Klimaatpakket 2025: nieuw evenwicht vinden essentieel
25 april 2025
Apollo Tyres wil Enschede sluiten
25 april 2025
Van Mossel: grootste overname tot nu toe
Meest bekeken berichten
Recente reacties