Vredestein voorziet een groot Duits, niet nader bekengemaakt IT-concern per direct van 4-seizoenenbanden. Het gaat om circa vijftienduizend voertuigen. De montage voor de eindgebruiker verloopt via Vredesteins eigen netwerk van regionale bandenhandelaren en hun montagepartners

In het Duitse vakblad Gummibereifung zegt Apolo Vredestein-manager Michael Lutz dat het samenwerkingsverband met dealers eens te meer zijn dienst bewijst. Het garandeert volgens hem een snelle en tijdige wissel van het wagenpark naar het winterseizoen. “Op hun beurt profiteren de diverse bandenpartner van de vlootafspraken die Vredestein op centraal niveau heeft gesloten.”

De bandenfabrikant wil de komende maanden en jaren sterker inzetten op bedrijven met grote wagenparken. Die strategie moet de betreffende bandenhandelaren niet alleen meer omzet maar ook een bredere basis geven. Er bestaan volgens Apollo Vredestein al plannen voor nieuwe samenwerkingsverbanden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
4 september 2025
Kleinere omzetdaling autobranche in tweede kwartaal
4 september 2025
Betaalbare mobiliteit wordt duurder
3 september 2025
Samenwerking Ayvens en Plugsurfing
Meest bekeken berichten
Recente reacties