Diagnose op afstand kent vele vormen. De oplossing die Jifeline ontwikkelde heeft inmiddels in verschillende gedaanten klanten aan zich gebonden. Internationale expansie begint eveneens vorm te krijgen.

Wie computers gebruikt, is ongetwijfeld bekend met het op afstand overnemen van de computer. De ingeschakelde hulpdienst bedient de computer op afstand om het probleem op te lossen. Programmaatjes die dit faciliteren, zoals Teamviewer, zijn dan ook voor velen bekend. De rijdende computer genaamd auto is in die zin niet anders, bedachten de mannen achter Jifeline. Het was geen eenvoudige droom om te realiseren, maar het resultaat is in ons land door verschillende grote aanbieders omarmd.

White label

Voor het merendeel geldt hetzelfde hoofddoel: het ontlasten van de monteur in het autobedrijf door de auto en de helpdesk direct met elkaar te verbinden. Jifeline levert de communicatiemodule immers niet alleen zelf rechtstreeks aan autobedrijven, maar ook white label via derden. Lees het hele artikel in nummer 3 van Aftersales Magazine, dat vrijdag 23 maart is verschenen.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
13 oktober 2025
RDW vernieuwt erkenningenstelsel
13 oktober 2025
Vos Autotechniek wint vijfde ACtronics Service Point Award
13 oktober 2025
‘Stem verkeersboete af op ernst overtreding’
13 oktober 2025
Concurrentiebeding: bescherming of blok aan het been?
10 oktober 2025
Dodge-specialist viert veertigjarig bestaan
10 oktober 2025
Fastned opent eerste stations in Spanje
Meest bekeken berichten
Recente reacties