Onder de noemer ‘Eurol Service Point’ introduceert de smeermiddelenproducent uit Nijverdal een nieuwe garageformule voor de Nederlandse markt. Eurol spreekt van een “laagdrempelige” formule, met commerciële en technische ondersteuning om het rendement uit smeermiddelen te verhogen.

Service Point is in 25 andere landen al actief, bij bijna duizend garagebedrijven. “Dit is het moment om ook in Nederland te starten”, zegt marketingmanager Dennis Marsman. “We hebben gekozen voor lage instapeisen. Garagisten behouden de vrijheid om te ondernemen. Wel vragen we commitment om te voldoen aan de Eurol-kwaliteitsstandaard.”

Certificaat

Garagebedrijven die instappen nemen deel aan de commerciële en technische trainingen van Eurol en ontvangen het Service Point-certificaat. Dit laat zien dat Eurol Service Points de benodigde specialistische kennis en producten in huis hebben. Op de website leidt de dealerlocator consumenten naar de diverse formuledeelnemers.

“De wereld van smeermiddelen wordt steeds specialistischer”, zegt Marsman. “We merken dat garagisten behoefte hebben aan technische en commerciële ondersteuning. Als ontwikkelaar én fabrikant van smeermiddelen hebben we dit in huis.” Te denken valt aan sales- en marketingsupport, assortimentsadvies op maat, opleidingen, uitstraling, verpakkingsconcepten, ondersteuning via de Eurol-servicedesk, equipment en promotionele middelen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties