De Duitse smeermiddelen- en additievenspecialist Liqui Moly gaat een samenwerking aan met de van YouTube bekende Britse presentator en automonteur Edd China.

In korte video’s illustreert Edd China, onder meer bekend van zijn vlogs op YouTube (bijna een half miljoen volgers) en als presentator van Wheeler Dealers op Discovery Channel, het gebruik van de producten van Liqui Moly. Elke week verschijnt een nieuwe video. De video’s zijn te zien op de site en socialmediakanalen van Liqui Moly, en op alle kanalen van Drivetribe.

Sympathiek

Peter Baumann, hoofd marketing bij Liqui Moly: “We vinden het geweldig dat zo’n sympathieke en authentieke man als Edd China van onze producten overtuigd is. Hier komen twee cultmerken samen om een breed internationaal publiek praktische tips over de werking en het behoud van de waarde van hun voertuigen te geven.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 augustus 2025
9 procent meer nieuwe auto’s in juli
1 augustus 2025
Kwart BOVAG-bedrijven MVT ontevreden over cao
1 augustus 2025
Complete lijn verlichting ERA bij LKQ
31 juli 2025
Mewa werkkleding perfect voor warme werkdagen
31 juli 2025
Renault benoemt François Provost tot directeur
31 juli 2025
Univé zet AI in bij schadebeoordeling
Meest bekeken berichten
Recente reacties