Pro Parts Automaterialen, het Utrechtse grossiersbedrijf van Hasan Bilginer, heeft zijn eerste Bosch Car Service-bedrijf aangesloten. Het gaat om Garage D.R.C. in Utrecht.

Twee jaar geleden sloot Bilginer Pro Parts aan bij het onafhankelijke grossiersnetwerk Vrooam. Tegelijkertijd werd het bedrijf Full Fource Partner. Dit gaf Pro Parts onder meer toegang tot een ruime concepten-portefeuille.

De aansluiting van het eerste Bosch Car Service-bedrijf is een mijlpaal voor Bilginer. “Daarnaast zijn wij trots om onszelf Bosch First Supplier-grossier te mogen noemen – een erkenning van onze kwaliteit, service en toewijding aan innovatie. Met deze ontwikkelingen zetten wij als Pro Parts Automaterialen vol vertrouwen de volgende stap in onze groei, met oog voor zowel de huidige als de toekomstige behoeften van onze klanten.”

Garage D.R.C.

Sinds 2012 is Garage D.R.C. Utrecht een vertrouwd adres voor autobezitters in de regio Utrecht. Wat ooit begon als een kleinschalige garage is inmiddels een modern en professioneel autobedrijf, dat blijft investeren in kennis, service en innovatie. Met Pro Parts heeft het autobedrijf al jaren een hecht partnerschap.

“Pro Parts levert niet alleen onderdelen van hoge kwaliteit, maar denkt ook actief mee in technische oplossingen en snelle leveringen. Hun betrouwbaarheid, ruime assortiment en technische ondersteuning maken hen voor ons de logische keuze. Dankzij deze samenwerking kunnen wij onze klanten snel en vakkundig helpen, zonder in te leveren op kwaliteit of service”, aldus directeur Seyfullah Yasar van Garage D.R.C.

Over de aansluiting bij Bosch Car Service zegt hij: “Een keuze waar we trots op zijn en die volledig past bij onze visie op de toekomst. Bosch Car Service staat wereldwijd bekend om zijn hoge standaarden, geavanceerde technologieën en brede ondersteuning voor onafhankelijke autobedrijven. Door ons hierbij aan te sluiten, versterken we onze positie in de markt en krijgen we toegang tot uitgebreide technische kennis, trainingen en innovatieve diagnosetools. Voor onze klanten betekent dit vooral meer zekerheid, nog betere service en de garantie dat hun voertuig wordt onderhouden volgens de hoogste kwaliteitsnormen – met behoud van fabrieksgarantie.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 mei 2025
AutoTechnica introduceert nieuwe elementen
14 mei 2025
‘EV maakt Europese auto-industrie kapot’
14 mei 2025
Eerste Bosch Car Service voor Vrooam-grossier Pro Parts
14 mei 2025
Visitekaartje voor alle betrokkenen
13 mei 2025
Ook ERA breidt airco-assortiment uit
13 mei 2025
Auto Nassau wordt TOP Merkspecialist Fiat
Meest bekeken berichten
Recente reacties