ABC Automotive begint een full-serviceconcept voor in Opel gespecialiseerde autobedrijven. Het staat open voor (ex)-dealers en overige geïnteresseerden.

Concrete namen van toetreders kan formulemanager Raymond Crezee (foto) in dit prille stadium nog niet noemen. “Er lopen oriënterende gesprekken die nu een opstart rechtvaardigen. Ik weet dat er de nodige geïnteresseerden zijn.” Met de toevoeging van Opel krijgen de merkformules van ABC Automotive – Vetos (Toyota), PCA (Peugeot en Citroën) en MBSG (Mercedes-Benz) – er een vierde label bij.

Merkformules

ABC Automotive profileert zich sinds 2002 als specialist in merkformules. Meer dan honderd autobedrijven in Nederland en België zijn inmiddels aangesloten. Speerpunten van de formules: vrijheid van ondernemen, geen verplichte onderdelenafnames, rendementsverbetering door scherpe inkoopcondities en raamcontracten. Klantdata blijft van de ondernemer. De dienstverlener is actief in de werving van nieuwe toetreders en stuurt de formules aan, zoals bij trainingen van personeel en bij marketing voor aftersales en occasions.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 juli 2025
Twee auto’s extra per maand
8 juli 2025
Tesla-rijders besparen 32 miljoen ton CO₂-uitstoot
8 juli 2025
Prijs occasion stijgt zes maanden op rij
8 juli 2025
Elektriciteitsverbruik wegverkeer in vijf jaar vervijfvoudigd
8 juli 2025
Serenco breidt assortiment Powerhand uit
8 juli 2025
Steeds minder nieuwe daklozen
Meest bekeken berichten
Recente reacties