Aldoc verliest grote klant

Group Auto Nederland stopt met het aanbieden van Aldoc als onderdelenbestelplatform aan haar leden en klanten en start met een eigen systeem. Freek Blekxtoon, directeur van Group Auto, maakte dit gisteravond bekend tijdens de officiële opening van de Group Auto Vakschool in Ede.

“Omdat Aldoc nu voor honderd procent in handen is van de AD-organisatie, hebben we besloten ons eigen bestelplatform te introduceren. Ruim een jaar geleden was al besloten om een eigen bestelomgeving te bouwen en daar is de afgelopen tijd verder in geïnvesteerd”, aldus Blekxtoon.

Twee andere klanten van Aldoc, namelijk Brezan en Doyen, beraden zich nog op de voortzetting van hun samenwerking. Doyen Nederland-directeur Marcel Streppel wilde nog geen uitspraak doen, maar stelt de stap van Group Auto wel te begrijpen.

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1663 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *