Alwaysbemobile start nieuwe EV-strategie (update)

Onder de naam Pur Electric start The Alwaysbemobile Company vandaag haar nieuwe EV-strategie. Deze is erop gericht de ervaringen van het elektrische rijden breed te delen, elektrische auto’s te onderhouden en een landelijk netwerk van oplaadpunten uit te rollen.

“Een witte in Nederland en een rode Tesla Roadster in Vlaanderen gaan ons helpen bij de promotie van onze campagne”, aldus Luc van Bussel, ceo van The Alwaysbemobile Company. “Voor onze particuliere en zakelijke klanten willen we een landelijk netwerk aanbieden van EV-oplaadstations. De vraag groeit en de techniek is voorhanden. Voor ons een reden om nu te starten”, aldus Luc van Bussel.

Het eerste oplaadstation, de Profile Power Point, werd onlangs geopend bij Profile Tyrecenter in Den Haag. Op het hoofdkantoor van The Alwaysbemobile Company kunnen elektrische rijders intussen ook hun voertuig opladen.

In de komende 24 maanden zullen vele bekende Nederlanders het elektrische rijden met de Tesla ervaren. Zij delen hun ervaringen met autorijdend Nederland via Twitter.com/purelectric. Ed Nijpels, voormalig Minister Volkshuisvesting, Ruimtelijke ordening en Milieubeheer, start de campagne.

UPDATE
Ed Nijpels: “Wat dringend noodzakelijk is, is een drastische uitbreiding van het aantal oplaadstations. Op dat punt moet er op korte termijn een doorbraak komen. Ieder initiatief op dat terrein juich ik van harte toe. Overigens is de Tesla Roadster een auto met uitstekende wegligging en acceleratie, een ervaring die ik niet gauw zal vergeten.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *