Onder de naam Pur Electric start The Alwaysbemobile Company vandaag haar nieuwe EV-strategie. Deze is erop gericht de ervaringen van het elektrische rijden breed te delen, elektrische auto’s te onderhouden en een landelijk netwerk van oplaadpunten uit te rollen.

“Een witte in Nederland en een rode Tesla Roadster in Vlaanderen gaan ons helpen bij de promotie van onze campagne”, aldus Luc van Bussel, ceo van The Alwaysbemobile Company. “Voor onze particuliere en zakelijke klanten willen we een landelijk netwerk aanbieden van EV-oplaadstations. De vraag groeit en de techniek is voorhanden. Voor ons een reden om nu te starten”, aldus Luc van Bussel.

Het eerste oplaadstation, de Profile Power Point, werd onlangs geopend bij Profile Tyrecenter in Den Haag. Op het hoofdkantoor van The Alwaysbemobile Company kunnen elektrische rijders intussen ook hun voertuig opladen.

In de komende 24 maanden zullen vele bekende Nederlanders het elektrische rijden met de Tesla ervaren. Zij delen hun ervaringen met autorijdend Nederland via Twitter.com/purelectric. Ed Nijpels, voormalig Minister Volkshuisvesting, Ruimtelijke ordening en Milieubeheer, start de campagne.

UPDATE
Ed Nijpels: “Wat dringend noodzakelijk is, is een drastische uitbreiding van het aantal oplaadstations. Op dat punt moet er op korte termijn een doorbraak komen. Ieder initiatief op dat terrein juich ik van harte toe. Overigens is de Tesla Roadster een auto met uitstekende wegligging en acceleratie, een ervaring die ik niet gauw zal vergeten.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 januari 2025
NAPA viert honderdjarig bestaan
16 januari 2025
Vier scenario’s voor mobiliteit in 2050
16 januari 2025
Acea-president vraagt om uitstel CO2-doelstellingen
16 januari 2025
Plan-IT voegt Nationale Autowasbon toe
16 januari 2025
Fastned: 39 procent meer omzet uit laden in Q4
15 januari 2025
Auto1: Occasionprijzen -3,3 procent in 2024
Meest bekeken berichten
Recente reacties