Arval wil interactieve relatie met klant

Leasemaatschappij Arval rolt een nieuw, internationaal initiatief uit: Arval Smart Experience. Het doel hiervan is door de interactieve inzet van online platforms, mobiele applicaties en sociale netwerken, de klant- en berijderbeleving naar een hoger niveau te tillen.

Een combinatie van mobiele apps, infotainment en dashboards met alle informatie over het wagenpark, zorgt voor een nieuw niveau van gemak, efficiëntie en ondersteuning. Het initiatief is nu in de laatste ontwikkelings- en testfase. In het tweede kwartaal van dit jaar kunnen klanten en berijders van Arval hiermee aan de slag en kunnen zij Arval via meerdere communicatiekanalen bereiken. De bestaande diensten van Arval blijven toegankelijk met de nieuwe tools.

Arval Smart Experience is een internationaal initiatief van de Arval Group. In Frankrijk is men al succesvol gestart, Italië en Groot-Brittannië volgen nu ook. Het initiatief is een van de plannen binnen het strategische programma ‘One Arval’.

Dit langetermijnproject verenigt de plannen en activiteiten van alle Arval-vestigingen en vormt de basis van de nieuwe klantrelatiestrategie. Het doel is om verder te gaan dan de huidige marktstandaarden en verwachtingen en een dagelijkse, interactieve relatie met klanten en berijders te realiseren.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *