Honda Nederland heeft besloten niet deel te nemen aan de AutoRAI 2011. Na zorgvuldige afweging is Honda Nederland tot de conclusie gekomen dat deelname aan de AutoRAI te weinig toegevoegde waarde oplevert.

"Wij kijken kritisch naar het zo effectief mogelijk inzetten van onze budgetten en zien te weinig toegevoegde waarde voor ons merk in deelname aan de AutoRAI", aldus Leo Jegen, Manager Public Relations van Honda Nederland. "De vorige editie heeft een teleurstellend aantal bezoekers getrokken en er zijn momenteel geen aanwijzingen dat dit drastisch zal verbeteren. Er moet een gezonde relatie bestaan tussen enerzijds de investeringen die je doet voor een tentoonstelling als de AutoRAI en anderzijds de opbrengsten in de vorm van merkexposure naar het publiek. Er zijn meerdere manieren om je merk in contact te laten komen met potentiële kopers en die alternatieven zijn wij nu aan het bestudere."

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties