Autotaalglas drie jaar lang beoordeeld

Autotaalglas meet inmiddels drie jaar lang haar klanttevredenheid. Vorige week heeft de ruithersteller de 50.000ste beoordeling ontvangen voor een ruitvervanging, die werd uitgevoerd door de vestiging in Goes. De gemiddelde tevredenheidsscore over de afgelopen jaren is gestegen van het cijfer 8.1 naar een 8.4.

Dagelijks worden meer dan 150 reacties verwerkt via het onderzoeksplatform autotaalglas.tevreden.nl. Autotaalglas meet voor 53 vestigingen de score op klanttevredenheid en de resultaten worden verwerkt in de coaching naar de vestigingen. Elke franchisenemer toont zijn tevredenheidscore en de beoordelingen van de laatste klanten ook op de website van zijn vestiging.

Om de 50.000ste beoordeling te vieren heeft Autotaalglas Anita van Bommel in het zonnetje gezet met een reischeque van 500 euro, overhandigd door Hans Joosten, marketingdirecteur Autotaalglas Nederland.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *