Betag wint occasionactie Autotrack

De top vijf meest verkochte automodellen in de afgelopen wintermaanden zijn de Ford Focus, Opel Astra, Volkswagen Golf, Opel Corsa en Peugeot Megane 307. Het zijn vooral jonge occasions met bouwjaar van 2006 tot en met 2008. Dit blijkt uit cijfers naar aanleiding van de occasionactie van Autotrack.nl. Occasion Centrum Betag is dit jaar de winnaar van die actie.

Met de meeste verkopen in hun abonnementsgroep heeft het autobedrijf uit Beilen een jaar lang gratis adverteren op Autotrack.nl gewonnen. In totaal dezen 5.672 consumenten mee aan de actie in december 2011 en januari 2012, waarmee voor ruim 66 miljoen euro aan omzet is gerealiseerd.

Albertien van der Hoeven, marketingdirecteur bij Autotrack.nl: “Voor de zevende keer hebben we deze actie succesvol gevoerd. De gemiddelde netto aankoopprijs van een auto betrof 11.000 euro. Het gaat vooral om jonge occasions vanaf 2006. We zien dat we autobedrijven op deze manier in de dure wintermaanden extra kunnen ondersteunen in het behalen van meer omzet.”

De heer Grootjans van Betag: “Deze actie heeft bij menig klant het laatste zetje gegeven om de auto direct aan te schaffen. Wij hebben zelfs de hoofdprijs gewonnen en dat met weinig extra tijd die je eraan hoeft te besteden.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *