Garantieverzekeraar Cargarantie komt nog in de eerste helft van 2012 met een nieuw concept op de Nederlandse automarkt, waarmee klanten tot tien jaar aan een autobedrijf ‘verbonden’ kunnen worden. Inzet van deze langdurige verzekering is gecontinueerd werkplaatsbezoek, het zekerheidsgevoel bij de klant brengen en maximale klantenbinding tot aan de aankoop van een nieuw voertuig.

De garagist kan de bestaande garantie, in gedeeltelijke of volledige vorm, uitbreiden naar de periode van tien jaar. Cargarantie beheert gedurende de looptijd het verzekeringspakket via haar klantencontactprogramma, waarbij zij steeds aanstuurt op verlening van de garantie. Het autobedrijf ontvangt een maandelijkse rapportage, ondermeer voorzien van alle up-to-date garantie- en voertuiginformatie en de klant krijgt een speciale klantenkaart als verzekeringsbewijs. Het nieuwe product is ook voorzien van een complete reclamelijn voor het autobedrijf.

Het nieuwe garantieconcept wordt ondermeer ook in de rest van de Benelux en Duitsland ingevoerd. Cargarantie deed onlangs ook nog een aantal personele verschuivingen. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties