Bestegarage.nl heeft op de valreep van dit jaar een ludieke actie bedacht. Onlangs stopte Boris namelijk bij Bovag, hij was het gezicht van het technische informatiesysteem van de branchevereniging. Nu gaat hij aan de slag als aftersalesmanager bij de advieswebsite.

Het wordt zijn taak om autobedrijven aan nieuwe klanten te helpen. Ruim 1.400 autobedrijven hebben zich al aangesloten en promoten zichzelf. Consumenten kunnen een beoordeling achter laten door antwoord te geven op één vraag: “Komt u de volgende keer terug?”

Maandelijks worden honderden autobedrijven beoordeeld en daarbij is 94 procent positief over het autobedrijf. Tevens licht 92 procent van de consumenten dit ook nog toe in een review.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 november 2025
Berner introduceert olie-absorbeermiddel
11 november 2025
Trainingsprogramma Prepaire van start bij ASN Almere
11 november 2025
Looping: Diesels in rap tempo minder waard
11 november 2025
Porsche Card combineert mobiliteit met lifestyle
11 november 2025
Ayvens: EV-only-beleid zet eindejaarsrun op EV
11 november 2025
Eurocars Asten is 1000ste VASS-lid
Meest bekeken berichten
Recente reacties