Bestegarage.nl heeft op de valreep van dit jaar een ludieke actie bedacht. Onlangs stopte Boris namelijk bij Bovag, hij was het gezicht van het technische informatiesysteem van de branchevereniging. Nu gaat hij aan de slag als aftersalesmanager bij de advieswebsite.

Het wordt zijn taak om autobedrijven aan nieuwe klanten te helpen. Ruim 1.400 autobedrijven hebben zich al aangesloten en promoten zichzelf. Consumenten kunnen een beoordeling achter laten door antwoord te geven op één vraag: “Komt u de volgende keer terug?”

Maandelijks worden honderden autobedrijven beoordeeld en daarbij is 94 procent positief over het autobedrijf. Tevens licht 92 procent van de consumenten dit ook nog toe in een review.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties