Bestegarage.nl heeft op de valreep van dit jaar een ludieke actie bedacht. Onlangs stopte Boris namelijk bij Bovag, hij was het gezicht van het technische informatiesysteem van de branchevereniging. Nu gaat hij aan de slag als aftersalesmanager bij de advieswebsite.

Het wordt zijn taak om autobedrijven aan nieuwe klanten te helpen. Ruim 1.400 autobedrijven hebben zich al aangesloten en promoten zichzelf. Consumenten kunnen een beoordeling achter laten door antwoord te geven op één vraag: “Komt u de volgende keer terug?”

Maandelijks worden honderden autobedrijven beoordeeld en daarbij is 94 procent positief over het autobedrijf. Tevens licht 92 procent van de consumenten dit ook nog toe in een review.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 juli 2025
Stichting Branchenormering Schadeherstel stopt
18 juli 2025
Energie
17 juli 2025
Gert Veenstra countrymanager Autorola
17 juli 2025
1 op de 5 automobilisten ervaart schade in wasstraat
17 juli 2025
ING: Invoering kilometerheffing duldt geen uitstel
17 juli 2025
Schaal en groei
Meest bekeken berichten
Recente reacties