Bestegarage.nl heeft op de valreep van dit jaar een ludieke actie bedacht. Onlangs stopte Boris namelijk bij Bovag, hij was het gezicht van het technische informatiesysteem van de branchevereniging. Nu gaat hij aan de slag als aftersalesmanager bij de advieswebsite.

Het wordt zijn taak om autobedrijven aan nieuwe klanten te helpen. Ruim 1.400 autobedrijven hebben zich al aangesloten en promoten zichzelf. Consumenten kunnen een beoordeling achter laten door antwoord te geven op één vraag: “Komt u de volgende keer terug?”

Maandelijks worden honderden autobedrijven beoordeeld en daarbij is 94 procent positief over het autobedrijf. Tevens licht 92 procent van de consumenten dit ook nog toe in een review.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 juli 2025
Plannen voor nieuwe autobelastingen bieden goede aanknopingspunten
14 juli 2025
Allianz Direct wint Independer Award Auto 2025 voor beste prijs-kwaliteit
14 juli 2025
Repareren of vervangen?
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
Meest bekeken berichten
Recente reacties