Bosch start loyaliteitsprogramma universelen

Na onder andere Duitsland, Italië, Frankrijk en Zweden start Bosch ook in Nederland en België met een loyaliteitsprogramma voor onafhankelijke autobedrijven. Via ‘Extra’ kunnen klanten van de Bosch Partners punten verzamelen, die later ingeruild kunnen worden voor een geschenk of andere voordelen voor het bedrijf.

Eenmaal geregistreerd op Extra-points.nl krijgt het bedrijf bij elke aankoop van wisbladen, remschijven en -blokken, injectiepompen, startmotoren en generatoren, bougies, ontstekingsspoelen, lambdasondes of olie-, lucht, brandstof- en interieurfilters van Bosch automatisch punten toegekend volgens een vooraf opgesteld puntenoverzicht.

Bosch organiseert dit jaar meerdere promoacties, waarmee extra of dubbele punten gespraad kunnen worden. De fabrikant verwacht ook dat in de loop van 2013 andere leveranciers zich bij het programma aansluiten, zodat ook het aantal producten waarmee punten verzameld kan worden steeds groter wordt.

“In het verleden hebben we onze trouwe klanten vooral beloond met kortlopende acties. Met Extra mikken we op een continue verbetering van onze relatie met de garages. Het is in de eerste plaats bedoeld als dank voor de loyaliteit van de desbetreffende garages en om de binding tussen Bosch, de garages en de Bosch Partners te verstevigen”, zegt Olivier Lannoy, salesmanager Benelux Bosch Automotive Aftermarket.

Anderen

Ook Valeo startte onlangs met een loyaliteitsprogramma voor onafhankelijke garages. Met Valeo Plus kan men punten sparen bij iedere aankoop van Valeo-onderdelen. Lees er hier alles over >>

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.