Budgetonderhoud.nl: nieuw marketingconcept voor autobedrijf

Budgetonderhoud.nl wil autobedrijven helpen op het gebied van marketing. Autobedrijven die zich aansluiten bij het concept krijgen exclusiviteit per woonplaats, een Facebookpagina, een button op de website en verder alle handvatten om onder de aandacht van de klant te komen.

Initiatiefnemer is Robin Kooijman die jarenlang bij een multi-merkdealer in het oosten van het land heeft gewerkt. Budgetonderhoud.nl is in november vorig jaar opgestart en heeft inmiddels 24 aangesloten autobedrijven. “Ik heb het bewust even stil gehouden omdat alles wel tot in de puntjes gereed moest zijn. Dat moment is nu aangebroken”, aldus Kooijman.

Voor nog geen 25 euro per bedrijf per maand garandeert Kooijman exclusiviteit voor het autobedrijf, meer aandacht  en een verbeterde concurrentiepositie. Voorwaarde is alleen dat de autobedrijven Bovag-lid zijn of merkdealer. “Je moet het zo zien dat de klant die op zoek is naar een kwalitatief goede en goedkope garage op onze website meteen de beste keus heeft. De deelnemende autobedrijven kunnen aan hun kant weer de acties en promoties op onze speciale Facebookpagina kwijt.“

Garantie

Er kan per woonplaats (buiten de grote steden) slechts één autobedrijf deel uit maken van Budgetonderhoud.nl. Daarmee is de exclusiviteit gewaarborgd. Overigens wil budget onderhoud niet meteen zeggen dat het ook het goedkoopste onderhoud betreft. Die garantie wordt niet gegeven. “Dat laat ik aan het autobedrijf zelf over. Mijn taak is om zoveel mogelijk verkeer naar het autobedrijf te genereren.” Kooijman verwacht aan het eind van het jaar 75 aangesloten bedrijven in Budgetonderhoud.nl te hebben.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *