Het klantloyaliteitsprogramma voor de onafhankelijke aftermarket Automotive Diamonds, heeft drie nieuwe partners in Europa: leveranciers van onderdelen van OE-kwaliteit Gates Europe, Philips Automotive Lighting en de Sogefi Group met de merken Purflux, CoopersFiaam, Fram en Sogefi Pro.

Dit nieuws betekent een versterking van de basis van het programma: de groei van de aftermarket dankzij het belonen van garages voor hun loyaliteit aan merken die veiligheid en kwaliteit voorop stellen. Gezamenlijk vertegenwoordigen de merken een indrukwekkend portfolio waarmee ‘diamonds’ verdiend kunnen worden: de riem- en timingsystemen van Gates; verlichtingsproducten van Philips en filters van de Sogefi Group. Onder het programma vielen al TRW’s ‘Corner Module’-producten voor stuurinrichtingen, remmen en ophangingen en ontstekings-, thermische en elektrische producten van DENSO.

Het loyaliteitsprogramma is drie jaar geleden gestart onder de naam TRW-Diamonds en is begin 2014 omgedoopt tot Automotive Diamonds om ook recht te doen aan de deelname van DENSO en Girling. Sindsdien groeit het programma door en sluiten zich nieuwe partners aan.

Garagemonteurs kunnen punten of ‘diamonds’ verdienen per aangeschaft onderdeel. Deze kunnen ze inruilen voor producten van hun keuze. Door regelmatig productaanbiedingen te doen, groeit het webverkeer naar het programma, zodat steeds meer mensen profiteren en verkopen groeien.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
2 juli 2025
‘Liever een klein baasje dan een grote knecht’
Meest bekeken berichten
Recente reacties