Kavo grijpt Automechanika aan om drie nieuwe lijnen te introduceren die nog dit jaar beschikbaar komen. Met EGR-kleppen, krukassensoren en nokkenassensoren breidt Kavo het assortiment uit en komt het tegemoet aan de toenemende vraag van haar klanten. Ook op technologisch vlak is er een nieuwtje te melden. Op de beurs zal Kavo haar klanten laten zien dat ze binnenkort in de E-catalogus achter een inlog veel meer gepersonaliseerde gegevens kunnen raadplegen.

André van Leeuwen begon 30 jaar geleden in een schuur achter zijn huis. Hij kocht in Japan filters in om ze door te verkopen in Nederland. Zijn eerste catalogus typte hij samen met zijn vrouw met de hand uit. Inmiddels is het bedrijf uit Apeldoorn een gerenommeerde speler in de after-market met bijna dertig productlijnen en klanten in meer dan vijftig landen.

Het bedrijf blijft groeien en zit zeker niet stil. Vorig jaar introduceerde Kavo een volledig nieuwe huisstijl. Met een moderner logo, een nieuwe slogan, een frisse eigentijdse uitstraling en een volledig nieuwe verpakkingslijn is het bedrijf naar eigen zeggen klaar voor de toekomst. In de markt is zeer positief gereageerd op de nieuwe huisstijl en worden de nieuwe verpakkingen vol lof ontvangen. Het nieuwe moderne Kavo-blauw wordt steeds meer zichtbaar in de schappen van de klanten, aldus de leverancier.

Het jubileumjaar wordt gevierd middels een feestavond tijdens Automechanika Frankfurt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties