Om de ‘komkommertijd’ te overbruggen komt Fleetselect Online Autoveilingen in de maanden juli en augustus met een opvallende actie voor auto-inkopers. Bij vrijwel iedere auto die online gekocht wordt via een open of gesloten veiling krijgt de inkoper een gratis entreebewijs voor pretpark Walibi in Biddinghuizen.

“De zomerstilte van vroeger bestaat niet meer”, aldus Edwin van der Hout van het online veilinghuis. “De branche draait gewoon door en dat geldt ook voor ons. We hebben in juli en augustus vele tientallen veilingen.” Kopers kunnen in de actieperiode per bedrijf tot maximaal vier gratis entreekaarten verdienen.

Fleetselect verkoopt maandelijks zo’n 1.000 auto’s, met name einde-contractwagens. Bijna negentig procent van de ingebrachte auto’s wordt daadwerkelijk verkocht. Het veilinghuis had onlangs nog de Peugeot 508 onder de hamer.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
22 oktober 2025
Omzet GPC 4,9 procent hoger in derde kwartaal
22 oktober 2025
Schaeffler VLS breidt uit met Vitesco
22 oktober 2025
Fuchs introduceert voertuigscanners TwoTronic
22 oktober 2025
Apetrots op een prachtige branche
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
Meest bekeken berichten
Recente reacties