Formule Autoexcellent van start

Autobedrijf Bosklopper uit Doezum en autobedrijf Strijker uit Westerbork zijn de eerste autobedrijven die zich hebben aangesloten bij de voor ons land nieuwe werkplaatsformule Autoexcellent. Autoexcellent is een premium, full service werkplaatsformule voor grotere auto- en garagebedrijven die zich in brede zin richten op alle merken.

Autoexcellent is een internationale formule waarbij aangesloten garagebedrijven continu aan hoge eisen dienen te voldoen. Eisen onder andere op het gebied van technische kennis, apparatuur, kwaliteit van de dienstverlening en uitstraling. Dit om optimaal service te kunnen verlenen aan de automobilist.

Anne Bosklopper van Autoexcellent Doezum: “Ons autobedrijf is, gezien haar groei, toe aan verandering en verdere verbetering. Wij hebben flinke ambities en daar sluit het nieuwe concept heel goed bij aan.”

Henk Strijker van Autoexcellent Westerbork: “Auto’s worden steeds complexer en daar moeten we goed op inspelen. Denk aan regelmatige scholing van al onze monteurs. Ook dient onze werkplaats voorzien te zijn van erkende diagnose apparatuur, gereedschap en noem maar op. Dit zijn slechts enkele eisen van Autoexcellent die uiteindelijk ten gunste komen van al onze klanten. Bovendien blijven wij zo goed voorbereid op de toekomst als de multimerkenspecialist.”

Groupauto

In 2013 is het concept in Duitsland geïntroduceerd. Binnen één jaar telde de formule bij onze Oosterburen al meer dan 30 vestigingen. Groupauto Nederland heeft exclusief voor Nederland een licentie verworven voor deze internationaal actieve formule. Freek Blekxtoon, directeur Groupauto Nederland: “Dit jaar hebben we hard gewerkt aan de verdere ontwikkeling van de Autoexcellent formule. Het resultaat mag er zijn. We hebben de formule nauwelijks gecommuniceerd en zijn recent met twee autobedrijven gestart. Daarnaast voeren we gesprekken met een aantal andere geïnteresseerde bedrijven. We merken dat in het topsegment van universele autobedrijven behoefte is aan deze formule.”

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1679 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *