Op een bijeenkomst hebben de franchisenemers van Autohopper hun waardering uitgesproken voor de autoverhuurder. Ze waarderen vooral het verdienmodel, de samenwerking, de kracht van de (online) marketing en de actieve, professionele begeleiding vanuit het accountmanagement en het servicecenter van de franchisegever.

Autohopper is een shop-in-shop autoverhuur concept. In 2011 opgestart en met nu al meer dan 90 vestigingen behoort de autoverhuurder tot de grotere georganiseerde netwerken binnen de autobranche. Alleen al in januari openden Autohopper 5 nieuwe shops in Heemstede, Waddinxveen, Heerenveen, Leiden en IJmuiden. In April 2015 zal Autohopper haar eigen flagshipstore openen in Apeldoorn.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
21 oktober 2025
‘Ik ben geboren in een bak met olie’
20 oktober 2025
‘Gebruikte EV verkoopt sneller met SOH-certificaat accu’
20 oktober 2025
Merkgebonden aftermarket wil zich profileren via Automechanika
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
Meest bekeken berichten
Recente reacties