De Friese BMW dealer De Beier in Heerenveen is het eerste automobielbedrijf dat geheel naar het innovatieve Future Retail concept van BMW is gebouwd en ingericht. Het Future Retail concept is ontwikkeld om de uitstraling en de fascinatie van het merk BMW te versterken en de merkbeleving voor klanten en belangstellenden te vergroten.

Kenmerkend voor de stijl zijn de rechte lijnen en hoeken, grote glasoppervlakken en het ontbreken van versieringen vormen de basis van de nieuwbouw. De automobielen zijn in grote, goed verlichte ruimten opgesteld, alsof zij op de weg staan.

De inrichting is tot in de details afgestemd op de veranderde voorstellingen van klanten, die een persoonlijke ontvangst in een premium en goed bij het merk BMW passende ambiance verwachten.

Dat komt vooral tot uiting op de plaatsen waar de klant in gesprek gaat met een medewerker van het dealerbedrijf. De klassieke, afgeschermde ‘verkoopkantoren’ – met bureau van de verkoper en een stoel voor de klant – hebben plaatsgemaakt voor comfortabele, open adviesruimtes, waar de klant met de verkoopadviseur aan een ronde tafel zijn wensen kan bespreken. Daarbij kan de klant zijn favoriete BMW op een iPad zelf samenstellen en het resultaat direct zien op een groot beeldscherm.

Het nieuwe BMW dealerbedrijf is op 1 juli in Businesspark Friesland aan de A7 in gebruik genomen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 december 2025
Nu meer 2015-auto’s dan nieuw geleverd
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
Meest bekeken berichten
Recente reacties