Gerben Batstra (48) is vandaag gestart als de nieuwe directeur Customer Service bij Volvo Car Nederland. Eerder was hij werkzaam bij onder meer Vanderlande Industries, Paccar Parts Europe (DAF) en Citroën Nederland.

Batstra heeft diverse functies uitgeoefend op het vlak van aftersales, parts, service, software development, fleet management, quality- en projectmanagement. Batstra is bovendien een autoliefhebber. In zijn vrije tijd houdt hij zich graag bezig met restauratie van klassiekers.

Richard Snijders, algemeen directeur Volvo Car Nederland over de komst van de nieuwe directeur Customer Service: “Met de komst van Gerben Batstra is de directie van Volvo Car Nederland verrijkt met een pure professional die zowel technisch als commercieel de juiste ervaring heeft. Hij is een aanwinst voor Volvo en ik kijk dan ook uit naar een succesvolle samenwerking.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 november 2025
Mobiliteitsalliantie start campagne voor betaalbare mobiliteit
12 november 2025
Drie sterren Euro NCAP voor Dongfeng Box
12 november 2025
‘Automobilisten onderschatten remweg op nat wegdek’
11 november 2025
Berner introduceert olie-absorbeermiddel
11 november 2025
Trainingsprogramma Prepaire van start bij ASN Almere
11 november 2025
Looping: Diesels in rap tempo minder waard
Meest bekeken berichten
Recente reacties