Gerben Batstra (48) is vandaag gestart als de nieuwe directeur Customer Service bij Volvo Car Nederland. Eerder was hij werkzaam bij onder meer Vanderlande Industries, Paccar Parts Europe (DAF) en Citroën Nederland.

Batstra heeft diverse functies uitgeoefend op het vlak van aftersales, parts, service, software development, fleet management, quality- en projectmanagement. Batstra is bovendien een autoliefhebber. In zijn vrije tijd houdt hij zich graag bezig met restauratie van klassiekers.

Richard Snijders, algemeen directeur Volvo Car Nederland over de komst van de nieuwe directeur Customer Service: “Met de komst van Gerben Batstra is de directie van Volvo Car Nederland verrijkt met een pure professional die zowel technisch als commercieel de juiste ervaring heeft. Hij is een aanwinst voor Volvo en ik kijk dan ook uit naar een succesvolle samenwerking.”

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 november 2023
Meest bekeken berichten
Recente Reacties
  • Xander van Pelt on Symboolpolitiek rond youngtimers: “Interessant artikel wat een aardig beeld schetst op de omvang van de youngtimermarkt én de werkelijke gevolgen ervan in het…nov 24, 08:27
  • Freek Blekxtoon on Martin Kaspers nieuwe algemeen directeur AllParts Nederland: “Fantastisch nieuws voor Allparts en Martin, gefeliciteerd! Een heel goede match, de goede man bij de goede club. Heel veel…nov 23, 20:34
  • Barend Luiting on Symboolpolitiek rond youngtimers: “Mooie reactie, Bart, dank. Ik analyseerde begin 2021 wat er nog van bouwjaar 2015 rondreed na de termijn van vijf…nov 22, 11:36
  • Bart van den Acker on Symboolpolitiek rond youngtimers: “Voor wat betreft de bijtelling van Youngtimers zou het een veel beter plan zijn de regeling te handhaven, maar de…nov 20, 12:44
  • René Wienen on Camperaars tegen MRB-verhoging: “dat zou ik ook graag weten dan weet ik waar ik zeer zeker NIET OP STEM.nov 3, 23:19