Glasurit past klantennetwerk aan

Glasurit gaat haar klantennetwerk aanpassen aan internationale voorwaarden. Zo wordt de naam Glasurit Ratio Partner Groep verandert in Colormotion. Bij het Europese Colormotion-netwerk, waarin iedereen aan elkaar verbonden is, zijn inmiddels ruim 500 schadeherstelbedrijven uit verschillende landen aangesloten en er staan nog diverse andere landen in Europa in de startblokken.

Met Colormotion wil Glasurit bovendien werken aan interessante samenwerkingen die leden helpen om hun bedrijf nog succesvoller te laten zijn. Colormotion zorgt ervoor dat leden elkaar en andere bedrijven ontmoeten en van elkaar leren. Glasurit wil net als leden leren van andere partijen en van nieuwe samenwerkingen om uiteindelijk te winnen in de schadeherstelmarkt.

Inmiddels heeft Glasurit de leden van het klantennetwerk in Nederland geïnformeerd en zijn de eerste stappen gezet om het netwerk aan te passen. Nieuw is onder andere dat Glasurit binnen het Nederlandse klantennetwerk stuurgroepen zal inrichten die vaststellen welke behoefte er is vanuit het netwerk. Ook zal het netwerk intensiever gebruikmaken van social media. Zo wordt in Nederland gestart met een eigen, besloten, Facebookpagina speciaal voor leden, die door Glasurit gebruikt wordt om informatie met leden uit te wisselen en die leden bovendien kunnen gebruiken om onderling informatie uit te wisselen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *