Op 18 maart 2025 viert Glasurit de honderdste verjaardag van de ara en lanceert het lakmerk van BASF wereldwijd een ‘100 Colorful Years’-campagne.

Op social media wordt aandacht besteed aan de verjaardag van de kleurrijke ara en worden er dit jaar in diverse landen activiteiten georganiseerd die klanten en medewerkers van over de hele wereld samenbrengen.

Topkwaliteit

“Vier samen met ons de ‘100 Colorful Years’ van Glasurit en eer onze geliefde ara, bij velen ook wel bekend als Rudi, als symbool van de rijke geschiedenis van ons merk. Deze mijlpaal toont onze toewijding aan topkwaliteit en innovatie op het gebied van autolak”, aldus Chris Titmarsh, Senior Vice President, Global Automotive Refinish Coatings bij BASF. “In de toekomst willen we de markt vooruit blijven helpen met duurzame oplossingen en digitale vooruitgang om de efficiëntie van de klant te verbeteren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 juli 2025
VER kennispartner van EV Experience
15 juli 2025
Ondernemers met leaseauto vaker beboet
15 juli 2025
20 procent meer refurbished onderdelen verkocht
15 juli 2025
Jongvolwassenen positiever over elektrische occasion
15 juli 2025
Vakantiecheck ANWB Hazeldonk op 18 juli
15 juli 2025
Aftersales top of mind bij de dealer
Meest bekeken berichten
Recente reacties