Terwijl velen de oliebollen en champagne van de jaarwisseling nog proefden, onthulden directeur Tjep Fennema en marketingmanager Erik van Geuns van gereedschappendistributeur Harrems in Utrecht maandagochtend heel vroeg de eind december aangekondigde nieuwe uitstraling.

Dat gebeurde door het ophangen van drie vlaggen en het gevelbord. Het vroege uur was gekozen zodat de medewerkers op de eerste werkdag van 2012 direct in een ‘nieuwe’ omgeving aan de slag konden gaan. Vandaag verschijnt ook Toolspecial in de nieuwe uitstraling.

Fennema: “Je kunt je geen mooiere start van een nieuw jaar wensen. Helemaal in het nieuw en gezien het aantal medewerkers dat er al vroeg bij was, ook een stimulans om van 2012 een fantastisch jaar te maken.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 mei 2025
Buiten kantooruren: ‘Iedere dag ben ik met mijn hobby bezig’
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
12 mei 2025
Met korting naar Nationaal Automotive Congres
12 mei 2025
KwikFit-oprichter Tom Farmer overleden
12 mei 2025
Schade door wasstraat. Wie betaalt?
9 mei 2025
Lichter staal van Tata Steel
Meest bekeken berichten
Recente reacties