Terwijl velen de oliebollen en champagne van de jaarwisseling nog proefden, onthulden directeur Tjep Fennema en marketingmanager Erik van Geuns van gereedschappendistributeur Harrems in Utrecht maandagochtend heel vroeg de eind december aangekondigde nieuwe uitstraling.

Dat gebeurde door het ophangen van drie vlaggen en het gevelbord. Het vroege uur was gekozen zodat de medewerkers op de eerste werkdag van 2012 direct in een ‘nieuwe’ omgeving aan de slag konden gaan. Vandaag verschijnt ook Toolspecial in de nieuwe uitstraling.

Fennema: “Je kunt je geen mooiere start van een nieuw jaar wensen. Helemaal in het nieuw en gezien het aantal medewerkers dat er al vroeg bij was, ook een stimulans om van 2012 een fantastisch jaar te maken.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties