Vivid Automotive Data en Media reorganiseert en past haar naam aan naar Haynespro. Het bedrijf is in 1995 opgericht en sinds 2008 onderdeel van Haynes Publishing Group. De naamswijziging wordt gedaan om meer voordeel te halen uit de merkkracht en internationale strategie.

Het voormalige Vivid is leverancier van technische data (onderhoud, reparatie, motormanagement, diagnose) voor personenwagens, bedrijfswagens en trucks. Voor zover bekend zijn er in heel Europa meer dan veertigduizend gebruikers van de data, die op OE-info gebaseerd is.

Peter van der Galiën, verkoop- en marketingdirecteur bij Haynespro, laat op de vakbeurs Automechanica in Frankfurt aan ons weten dat er met de komst van de nieuwe naam verder niets verandert voor de klanten en leveranciers. Op de beurs presenteerde Haynespro diverse nieuwe producten, zoals de Smartcase en de dienst Pro Fit.

Vivid sloot onlangs nog een grote strategische overeenkomst met het Duitse DVSE. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties