Vivid Automotive Data en Media reorganiseert en past haar naam aan naar Haynespro. Het bedrijf is in 1995 opgericht en sinds 2008 onderdeel van Haynes Publishing Group. De naamswijziging wordt gedaan om meer voordeel te halen uit de merkkracht en internationale strategie.

Het voormalige Vivid is leverancier van technische data (onderhoud, reparatie, motormanagement, diagnose) voor personenwagens, bedrijfswagens en trucks. Voor zover bekend zijn er in heel Europa meer dan veertigduizend gebruikers van de data, die op OE-info gebaseerd is.

Peter van der Galiën, verkoop- en marketingdirecteur bij Haynespro, laat op de vakbeurs Automechanica in Frankfurt aan ons weten dat er met de komst van de nieuwe naam verder niets verandert voor de klanten en leveranciers. Op de beurs presenteerde Haynespro diverse nieuwe producten, zoals de Smartcase en de dienst Pro Fit.

Vivid sloot onlangs nog een grote strategische overeenkomst met het Duitse DVSE. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 februari 2025
Renault investeert in klassiekernetwerk
17 februari 2025
Nieuwe distributiestrategie Toyo Tires krijgt vorm
17 februari 2025
Ambitie hergebruik van onderdelen te verdubbelen
14 februari 2025
Claro neemt Starwash over
14 februari 2025
‘Remmenstof schadelijker dan dieselroet’
14 februari 2025
EasyPark Group neemt Parkopedia over
Meest bekeken berichten
Recente reacties