Maserati maakt wereldwijd een flinke groei door. Daardoor gaat de Italiaanse autobouwer herstructureren om zo de organisatie in Europa verder te optimaliseren.

Als gevolg van die herstructurering heeft Maserati Nederland en België/Luxemburg ontkoppeld en ondergebracht in verschillende organisaties. Sinds 1 mei maakt Nederland deel uit van Maserati North Europe, dat onder leiding van Peter Denton, General Manager Maserati North Europe. België en Luxemburg daarentegen nu onder Maserati West-Europe, evenals Frankrijk en het Iberisch schiereiland.

Stuart Palombo is in de functie van Regional Sales Manager ondermeer verantwoordelijk voor de verkoopactiviteiten van Maserati in Nederland. “De lancering van de nieuwe Quattroporte en Ghibli hebben voor een enorme ‘boost’ in de verkopen gezorgd, niet alleen in Europa maar ook in Nederland,” aldus Palombo. “In het eerste kwartaal van dit jaar stegen de verkopen in onze markt met maar liefst 1.375 procent en ook in april zette die trend zich voort, met opnieuw een verkooptoename van 900 procent vergeleken met dezelfde maand vorig jaar.”

Laurent De Backer blijft in de functie van Area Manager BeLux verantwoordelijk voor de sales-, marketing- en PR-activiteiten van Maserati in België en Luxemburg.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 november 2025
Bob Velthuis beoogd voorzitter BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven
21 november 2025
Gaspedaal.nl analyseert 14 miljoen apk-rapporten
21 november 2025
‘Geen grossierswisseling voor een concept’
21 november 2025
Meer en meer particulieren aan de EV
20 november 2025
Van Mossel neemt twee Britse dealergroepen over
20 november 2025
TransConnect breidt uit op Duitse markt
Meest bekeken berichten
Recente reacties