‘Hoe krijg ik klanten in mijn garage en hoe houd ik ze binnen?’ Op deze en tal van andere relevante vragen heeft SKF in samenwerking met Innovam een training ontwikkeld.

De training communicatieve en commerciële vaardigheden heeft tot doel de relatie met de klant verder uit te bouwen en te verbeteren. Het betreft een tweedaagse training en is speciaal bedoeld voor eenieder binnen het bedrijf die de contacten heeft en onderhoudt met de klanten. Deze training kadert in het SKF Pole Position Plus programma en is bedoeld voor de leden binnen dit programma en dus nog niet toegankelijk voor iedereen.

Op deze eerste dag wordt een basis gelegd voor de juiste communicatie. Insteek van de tweede dag is om de commerciële slagkracht van de universele garage te vergroten.

De trainingsdata zijn op 21 en 22 november en 16 en 17 december.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties