De Nederlandse Hyundai-importeur heeft binnen de Europese organisatie de eerste plaats op het gebied van klanttevredenheid behaald. De autofabrikant krijgt van zijn klanten vooral veel waardering voor de vijf jaar Driedubbele Garantie.

Hans Kwaad, algemeen directeur van importeur Greenib Car: “Hyundai wil niet zozeer het grootste automerk van de wereld worden, maar wel het meest geliefde. Om deze doelstelling te bereiken, hebben we in Nederland in nauw overleg met onze dealerorganisatie een uitgebreid stappenplan gemaakt om vergroting van de klanttevredenheid te realiseren. Het is daarnaast heel belangrijk dat we onze dealers niet voorschrijven hoe ze met hun klanten omgaan, maar dat klantvriendelijkheid automatisch in de gehele organisatie wordt ingebed.”

Aftersalesdirecteur van Greenib Car Theo Eitjes: “Hyundai-dealers in Nederland moeten voldoen aan strenge standaarden en krijgen ze goede trainingen. Tijdens deze opleiding leren dealers snel en adequaat te handelen, een goede service te geven en te luisteren naar hun klanten. Dit heeft niet alleen betrekking op de activiteiten in de showroom, maar ook op de werkzaamheden in de werkplaats.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties