De Nederlandse Hyundai-importeur heeft binnen de Europese organisatie de eerste plaats op het gebied van klanttevredenheid behaald. De autofabrikant krijgt van zijn klanten vooral veel waardering voor de vijf jaar Driedubbele Garantie.

Hans Kwaad, algemeen directeur van importeur Greenib Car: “Hyundai wil niet zozeer het grootste automerk van de wereld worden, maar wel het meest geliefde. Om deze doelstelling te bereiken, hebben we in Nederland in nauw overleg met onze dealerorganisatie een uitgebreid stappenplan gemaakt om vergroting van de klanttevredenheid te realiseren. Het is daarnaast heel belangrijk dat we onze dealers niet voorschrijven hoe ze met hun klanten omgaan, maar dat klantvriendelijkheid automatisch in de gehele organisatie wordt ingebed.”

Aftersalesdirecteur van Greenib Car Theo Eitjes: “Hyundai-dealers in Nederland moeten voldoen aan strenge standaarden en krijgen ze goede trainingen. Tijdens deze opleiding leren dealers snel en adequaat te handelen, een goede service te geven en te luisteren naar hun klanten. Dit heeft niet alleen betrekking op de activiteiten in de showroom, maar ook op de werkzaamheden in de werkplaats.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 december 2025
‘Occasionverkoper laat structureel kansen liggen’
1 december 2025
Registraties november in de plus, jaartotaal blijft nog achter
1 december 2025
Leugens, grove leugens en…
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
Meest bekeken berichten
Recente reacties