Laad-deal Justplugin, Carprof, Autovakmeester

Autobedrijven die zijn aangesloten bij Carprof en Autovakmeester kunnen hun parkeerplaats voorzien van een elektrische laadpaal in de huisstijl van hun retailformule. De mogelijkheid volgt uit de samenwerking die moederbedrijf Alliance Automotive Group Benelux is aangegaan met Justplugin, leverancier van laadpalen, laadpassen, zonnepanelen en groene energie.

Door de overeenkomst kunnen de ruim 170 universele garages voorzien worden van de juiste infrastructuur. Met de dienst willen beide formules inspelen op de groeiende vraag naar laadmogelijkheden in Nederland. Die ontwikkeling wordt gestimuleerd door de komst van nieuwe EV-modellen en aanschafsubsidie voor particulieren op elektrische auto’s in de middenklasse. Gelet op deze trend is Alliance Automotive Group Benelux een samenwerking aangegaan met Justplugin. “Met deze nieuwe service kunnen wij onze autobedrijven voorzien van hun eigen laadoplossing”, aldus Ivar Camps (retail marketing manager).

Huisstijl

Voor de formules Carprof en Autovakmeester ontwikkelde Justplugin een laadpaal in de huisstijl van beide merken. De zuil kan door het autobedrijf worden aangeschaft of door Justplugin worden gefinancierd en geëxploiteerd. “Daarnaast bieden we zonnepanelen, zodat ondernemers groene energie kunnen opwekken om hun bedrijf te verduurzamen”, aldus Lukas Knol, directeur-eigenaar van Justplugin.

Vlnr: Ton Sieljes (formulemanager Autovakmeester), Lukas Knol (Justplugin), Ivar Camps (retail marketing manager Alliance Automotive Group Benelux) en Harold van Gestel (formulemanager Carprof).

Maarten Molenaar †

In de bijna vijf jaar dat Maarten deel uitmaakte van onze redactie heeft hij zich als vakredacteur onvermoeibaar ingezet om de kwaliteit van Aftersales Magazine en Aftersales Truck te vergroten, dankzij zijn in vele jaren opgebouwde kennis van de branche en zijn uitgebreide relatienetwerk. Op 8 november 2020 overleed Maarten plotseling. Maarten was een journalist pur sang, die zijn energie vooral haalde uit het zoeken naar echt nieuws. Ons team wist wat het aan hem had. Geen redactionele klus was hem te groot, of te klein. Hij zat graag ‘aan tafel’ bij ondernemers, managers en hun medewerkers om de achtergrond van het nieuws boven tafel te krijgen. En toen niemand nog wist wat Covid-19 was, bezocht hij graag de vakbeurzen in Europa. Maarten was niet een man die op de voorgrond trad. Hij was meer de stille kracht van de redactie, met het accent op kracht. Wij zullen zijn motto ‘autoliefde roest niet’ in gedachten blijven houden en zijn onderkoelde humor missen.

Van Maarten Molenaar † zijn er nog 2350 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Maarten Molenaar †

Avatar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *