In het tweede nummer van 2011 brengt Aftersales Magazine de dealerstrategie van Fiat Nederland, een verslag van het fabrieksbezoek aan Johnson Controls, de aftersalestraining van de Peugeot 508 en de wereld achter het airbaglampje.

Oliemaatschappij ExxonMobil heeft besloten ook in de autobranche afscheid te nemen van het oliemerk Esso. De tankstations blijven bestaan, maar in smeermiddelenland wordt alles Mobil.

Verder is er in het februari-nummer veel aandacht voor olie en gereedschappen. De Duitse oliespecialist Liqui Moly breidt haar investeringsprogramma flink uit. Een column van Sator Holding CEO Adriaan Roggeveen over de schaarste in de onderdelensector.

Lees hier online ASM nummer 2 >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 december 2025
‘Innovatie door AI is voor iedereen’
10 december 2025
Claro neemt One2Wash over
10 december 2025
Century-Velodroom opent Experience Center in Groningen
10 december 2025
Bart Janssen directeur a.i. Friesland Lease
10 december 2025
Nieuwe samenwerking tilt schadeherstel in Friesland naar hoger niveau
9 december 2025
Renault gaat elektrische Fords bouwen
Meest bekeken berichten
Recente reacties