Groupauto Nederland heeft Lenneke de Kruif aangetrokken als key account manager. Zij wordt verantwoordelijk voor de begeleiding van bestaande grossiersleden en werving van nieuwe. Ze is 1 november jl. in dienst getreden, na bijna drie jaar sales management bij Gasco Nederland, specialist in koeltechniek.

Volgens Groupauto-directeur Freek Blekxtoon is de versterking hard nodig. “Hanneke Bergsma is bij ons verantwoordelijk voor marketingmanagement, Erik van Lier en Robert Horsman voor alle garageformuledeelnemers en prospects. Wij hadden echter ook fulltime versterking nodig aan de grossierszijde. “

Blekxtoon zegt zelf te maken te hebben met “een aantal andere prioriteiten”, maar wilde toch genoeg aandacht kunnen geven aan de leden en prospects. “Aangezien onze visie ‘business is people’ is, willen we met Lenneke meer persoonlijke aandacht verzorgen. Ze is een doorgewinterde salesvrouw uit onze branche, menige grossier kent haar.”

Groupauto heeft nu in Nederland veertig leden en een totaalomzet van honderdvijftig miljoen euro . Samen hebben de leden ruim zestig verkoopvestigingen. De grossiersorganisatie werkt nauw samen met onder meer Sator en Motor-Parts voor logistieke ondersteuning.  

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
8 december 2025
Vernieuwde erkenningenstelsel binnenkort van start
8 december 2025
Goedkoopste autoverzekering daalt in populariteit
8 december 2025
Studieschuldenvrij studeren bij Loogman
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
Meest bekeken berichten
Recente reacties