Louwman Exclusive lanceert eigen online autoprogramma

Een Nederlands autoprogramma waar autoliefhebbers reikhalzend naar uit zullen kijken: dat is wat Louwman Exclusive, importeur en dealer van de snelste supercars van Nederland, en Autoblog.nl, al jarenlang het digitale platform voor echte petrolheads, samen gaan maken. Een autoprogramma vol snelheid, passie en adrenaline. The Clutch wordt online uitgezonden en de presentatie is in handen van Wouter Karssen van Autoblog en Alexander Sterk, salesmanager bij Louwman Exclusive.

Van het nieuwe The Clutch zullen vier tot zes afleveringen per jaar gemaakt worden. In The Clutch staan de auto en het beeld centraal, zoals dat hoort in een programma voor liefhebbers. Natuurlijk is er een hoofdrol weggelegd voor de snelste sportwagens en meest luxe limousines. Maar omdat de echte petrolhead ook van zeldzame klassiekers en bijzondere verzamelingen houdt, hebben presentatoren Wouter Karssen en Alexander Sterk ook daarvoor alle aandacht.

Passie

Alexander Sterk is na zijn dagelijkse optredens op de Louwman Exclusive-stand tijdens de AutoRAI vorig jaar misschien wel de bekendste autoverkoper van Nederland. Bij Louwman Exclusive is hij de specialist als het gaat om de snelste en meest exclusieve sportwagens: “Als geen ander zie ik om mij heen wat bijzondere auto’s doen met mensen. Dat willen we vertalen naar een programma vol passie en beleving, waar de liefhebbersharten sneller van gaan kloppen. In Autoblog.nl hadden we snel de juiste partner gevonden, want zij staan er precies zo in. We wisten verrassend snel wat we wel en wat we niet in ons nieuwe online autoprogramma wilden. The Clutch was geboren.“

Om alvast een tipje van de sluier op te lichten over de eerste aflevering: daarin zien we onder meer een sprint tussen een Lamborghini Aventador en de McLaren 650S, een collectioneur die vol passie praat over Shelby-verzameling en is Ronald Kooyman van het Louwman Museum aan het woord.

Trailer

De eerste opnames zijn inmiddels achter de rug. Er is gefilmd op diverse buitenlocaties en natuurlijk op de plek waar elke autoliefhebber een keer geweest moet zijn, in het echt of digitaal: de showroom van Louwman Exclusive in Utrecht. De eerste aflevering van The Clutch is eind februari te zien op het Louwman Exclusive-kanaal op YouTube en op Autoblog. En natuurlijk via de gebruikelijke social media-kanalen als Facebook, Twitter en Linkedin. Wie niet kan wachten en alvast de trailer wil bekijken, kan hier terecht.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.