Marco Knoot (39) is per 1 november 2019 aangesteld als marketingdirecteur bij Groupe Renault Benelux. Hiermee is hij verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Renault Nederland en Renault België Luxemburg.

Knoot neemt de functie over van Thomas Brient, die een vergelijkbare functie heeft aanvaard op Europees niveau, op hoofdkantoor van Renault in Parijs.

Ervaring

Knoot studeerde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. In 2010 trad hij bij Renault Nederland in dienst als productmanager. In 2013 werd hij benoemd als teammanager productmarketing voor Renault en Dacia. Sinds 2017 werkte hij voor Renault in Engeland als gebiedsmanager voor het merk Alpine, onderdeel van Groupe Renault.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
23 december 2025
Detailing is een vak
22 december 2025
Vakgarage van der Horst sluit zich aan bij INDI: actuele data voor betere service
Meest bekeken berichten
Recente reacties