Marco Knoot (39) is per 1 november 2019 aangesteld als marketingdirecteur bij Groupe Renault Benelux. Hiermee is hij verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Renault Nederland en Renault België Luxemburg.

Knoot neemt de functie over van Thomas Brient, die een vergelijkbare functie heeft aanvaard op Europees niveau, op hoofdkantoor van Renault in Parijs.

Ervaring

Knoot studeerde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. In 2010 trad hij bij Renault Nederland in dienst als productmanager. In 2013 werd hij benoemd als teammanager productmarketing voor Renault en Dacia. Sinds 2017 werkte hij voor Renault in Engeland als gebiedsmanager voor het merk Alpine, onderdeel van Groupe Renault.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties