Max-Repair uit Bunschoten heeft zaterdag 2 juni een nieuw schadeherstelconcept onthuld genaamd De Rijdende Richter. Met een speciaal ingerichte bus kan het nieuwe schadeherstelnetwerk voor bedrijfsvoertuigen en zwaar materiaal voortaan ook op locatie richten.

“Een absolute noviteit binnen het schadeherstel”, aldus Gerard Smelik, directeur aftersales bij Truckland. “Door onze werkplaatsen universeel in te richten en technisch aan te passen is het nu mogelijk geworden eerstelijns schadeherstel aan bedrijfsvoertuigen en zwaar materieel standaard uit te voeren. Het richtequipment, inclusief de vereiste vakmensen, is mobiel op afroep beschikbaar binnen Max-Repair. Zwaar heavy duty schadeherstel blijven we uiteraard uitvoeren binnen onze landelijke werkplaatsen.”

Het richtequipment is afkomstig van Josam, wereldwijd actief in richttechniek en in de Benelux vertegenwoordigd door Lebon & Gimbrair in Bunschoten, onderdeel van Nederman.

Max-Repair is ontstaan uit een bundeling van de werkplaatsen, reclamestudio’s en schadeherstelbedrijven van de bedrijven Cosmo Trucks, Koops Furness Trucks, Loven Trucks en Truckland. Max-Repair werkt fabricaat- en merkonafhankelijk en is erop gericht fleetowners beter inzicht te geven in de uiteindelijke schadelast en de beheersing hiervan.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties