Mazda is in 22 landen in Europa online gegaan met een interactief platform genaamd ‘Rebels with a Cause. De website is ontworpen om onconventionele en uitdagende waarden en belevenissen met elkaar te delen en is een plek voor nieuwe ervaringen met het merk Mazda.

“Het idee achter het nieuwe platform is het creëren van een open ruimte waar bezoekers ideeën kunnen uitwisselen met gelijkgestemden”, zegt Wojciech Halarewicz, van Mazda Motor Europe, die het project heeft geïnitieerd. “Als uniek bedrijf en uniek merk willen we inspiratie bieden, een verbinding zoeken met bezoekers, gesprekken beginnen en nieuwe en waardevolle initiatieven genereren”.

Rebels with a Cause verzamelt en toont content die door de onderneming is samengesteld. De site is ontworpen om autonoom te groeien in de tijd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
12 mei 2025
Met korting naar Nationaal Automotive Congres
12 mei 2025
KwikFit-oprichter Tom Farmer overleden
12 mei 2025
Schade door wasstraat. Wie betaalt?
9 mei 2025
Lichter staal van Tata Steel
9 mei 2025
Athlon introduceert slim laden
Meest bekeken berichten
Recente reacties