Mazda is in 22 landen in Europa online gegaan met een interactief platform genaamd ‘Rebels with a Cause. De website is ontworpen om onconventionele en uitdagende waarden en belevenissen met elkaar te delen en is een plek voor nieuwe ervaringen met het merk Mazda.

“Het idee achter het nieuwe platform is het creëren van een open ruimte waar bezoekers ideeën kunnen uitwisselen met gelijkgestemden”, zegt Wojciech Halarewicz, van Mazda Motor Europe, die het project heeft geïnitieerd. “Als uniek bedrijf en uniek merk willen we inspiratie bieden, een verbinding zoeken met bezoekers, gesprekken beginnen en nieuwe en waardevolle initiatieven genereren”.

Rebels with a Cause verzamelt en toont content die door de onderneming is samengesteld. De site is ontworpen om autonoom te groeien in de tijd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
10 juli 2025
CSW maakt koppeling met Partslink24
10 juli 2025
Maikel Simonis salesdirecteur CarGarantie
10 juli 2025
Vlaanderen wil apk-markt opengooien
10 juli 2025
Aanvullende accuverzekering NN
10 juli 2025
Maalstroom
Meest bekeken berichten
Recente reacties