Er zijn in februari meer occasions verkocht (85.000) b2c dan in dezelfde periode van vorig jaar. De stijging van 3,6 procent volgt op een stijging van 4,5 procent in januari en kan daarmee voorzichtig structureel worden genoemd.

Daar staat tegenover dat zowel de handel in occasions (b2b) als de verkoop tussen consumenten (c2c) afnam, met respectievelijk 3,3 en 6,8 procent. De merken die het best werden verkocht zijn: VW (9302), Opel (7640), Peugeot (7453), Renault (7320) en Ford (6730).

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
2 juli 2025
‘Liever een klein baasje dan een grote knecht’
Meest bekeken berichten
Recente reacties