Nationaal Aftersalescongres: Toekomst 100% digitaal

Het komende Nationaal Aftersalescongres draait om de invloed van digitalisering op de dagelijkse business. De afgelopen jaren zijn de machtsverhoudingen in de reparatie- en onderhoudsmarkt al behoorlijk veranderd – en dat wordt alleen maar meer. ‘Toekomst 100% digitaal’ is daarom de titel van het door Aftersales Magazine georganiseerde congres.

Het event vindt plaats op 14 december in Studio A12 te Bunnik. Gedurende de middag geeft een vijftal sprekers zijn visie op de veranderende omstandigheden op het speelveld. Steeds vanuit de vraag hoe je als ondernemer je voordeel kunt halen uit de komende ontwikkelingen.

Jos Veldhuisen, hoofdredacteur van Aftersales Magazine, staat stil bij de impact van online platforms op de relatie tussen garagebedrijf en klant.

René Seyger, automotive specialist bij Roland Berger, schetst onder meer de toenemende invloed van de autofabrikanten op de aftermarket.

Wieger de Bruin gaat in op hoe je als autobedrijf met veranderingen moet omgaan. Businessmodel aanpassen is makkelijk gezegd, maar hoe?

Stephan Bosman was sinds 2007 betrokken bij Zoover. Hij vertelt waaraan het succes van Zoover te danken is en hoe de reisbranche reageerde.

Stijn de Groen, business consultant bij KPMG, blikt vooruit naar een komend onderzoek naar de  connected car bij fabrikanten en importeurs.

Het 5e Nationaal Aftersalescongres begint om 14.00 uur en wordt rond 17.30 uur afgesloten met een netwerkborrel en 3-gangen walking diner. Inschrijven kan hier

Maarten Molenaar †

In de bijna vijf jaar dat Maarten deel uitmaakte van onze redactie heeft hij zich als vakredacteur onvermoeibaar ingezet om de kwaliteit van Aftersales Magazine en Aftersales Truck te vergroten, dankzij zijn in vele jaren opgebouwde kennis van de branche en zijn uitgebreide relatienetwerk. Op 8 november 2020 overleed Maarten plotseling. Maarten was een journalist pur sang, die zijn energie vooral haalde uit het zoeken naar echt nieuws. Ons team wist wat het aan hem had. Geen redactionele klus was hem te groot, of te klein. Hij zat graag ‘aan tafel’ bij ondernemers, managers en hun medewerkers om de achtergrond van het nieuws boven tafel te krijgen. En toen niemand nog wist wat Covid-19 was, bezocht hij graag de vakbeurzen in Europa. Maarten was niet een man die op de voorgrond trad. Hij was meer de stille kracht van de redactie, met het accent op kracht. Wij zullen zijn motto ‘autoliefde roest niet’ in gedachten blijven houden en zijn onderkoelde humor missen.

Van Maarten Molenaar † zijn er nog 2349 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Maarten Molenaar †

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.