Nieuw van ASN: repair & fly

Schadeketen ASN introduceert een nieuwe service onder de naam: repair & fly. Tijdens hun vakantie of zakenreis kunnen klanten hun beschadigde auto nu laten repareren via deze nieuwe dienst van ASN Groep.

Het concept is simpel van opzet: klanten gaan naar Schiphol en brengen hun auto met rijbare schade naar Autohotel Rijsenhout, terwijl een shuttlebus hen naar Schiphol brengt. Tijdens hun vakantie of zakenreis wordt de auto ondertussen hersteld bij één van de ASN-vestigingen in de regio, die er vervolgens ook voor zorgt dat de gerepareerde auto bij terugkomst weer voor de klant klaarstaat.

“Wij willen hiermee gebruik maken van de momenten dat de auto onbenut ergens geparkeerd staat, terwijl er in die tijd ook hersteld kan worden”, zegt commercieel directeur Cees Klaassen van ASN Groep. “Voordeel voor de klanten is bovendien dat ze geen parkeergeld en extra tijd kwijt zijn voor schadeherstel.”

ASN gaat de service aan alle klanten aanbieden en zal het ook bij sturende partijen, zoals verzekeraars, leasemaatschappijen en fleetowners onder de aandacht brengen. Klanten kunnen via de website www.repairenfly.nl reserveren. De schadeketen biedt de service aan in samenwerking met Autohotel, met locaties in Rijsenhout en Amsterdam-Sloten.

De franchiseketen van ASN Groep telt 71 vestigingen en 12 servicepunten in ons land. 

Ivonne Vermeulen

Eindredacteur Aftersales Magazine. Ivonne heeft een rijke bagage waarin journalistieke waarden en kennis van de autobranche bijeenkomen. Dankzij haar rol binnen Focwa's Carrosserie beschikt zij bovendien over een indrukwekkend netwerk in de schadeherstelbranche.

Van Ivonne Vermeulen zijn er nog 343 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Ivonne Vermeulen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.