Prijzenregen James Autoservice

De eerste prijs van de terugwinactie van James Autoservice is afgelopen vrijdag gewonnen door Daniëlle van Halst. Zij ontvangt haar factuurbedrag retour en heeft een waardecheque van D-Reizen in ontvangst genomen ter waarde van 2.500 euro. Naast het terugwinnen van het factuurbedrag, zijn ook drie eindprijzen verloot.

Zo is Arnold Karman naar huis gegaan met een jaar lang gratis auto-onderhoud ter waarde van 1.000 euro. De derde prijs is voor Freddy Smit, een reischeque van 250 euro.
Tijdens de terugwinactie van James Autoservice konden klanten zich via de website inschrijven. Deze klanten maakten vervolgens allemaal kans op het terugwinnen van hun factuurbedrag en de hoofdprijzen.

Wegens het succes van de actie verlengt James Autoservice de ‘Factuurbedrag Terugwinnen’-actie in 2011.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *