Profile Tyrecenter is de winnaar van de NFV Franchise Trofee 2012. De vakprijs van de overkoepelende belangenorganisatie van franchisegevers is een erkenning van de branche voor de samenwerking, kwaliteit en winstgevendheid van de formule. De award is nog niet eerder uitgereikt aan een bedrijf in de autobranche.

Een vakjury toetst de genomineerden aan strenge kwaliteitseisen op het gebied van winstgevendheid, goede verdiencapaciteit en onderlinge communicatie. Volgens de jury scoort Profile Tyrecenter zeer goed op deze punten. Daarnaast krijgen de vernieuwende ICT-systemen en innovaties een hoge beoordeling in het juryrapport.

Naast Profile Tyrecenter waren in 2012 New York Pizza en Boerenbond/Welkoop genomineerd. Eerdere winnaars van de prijs waren onder andere Intratuin, Bruna en Hema.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties