Het snel groeiende VWE herstructureert haar organisatie. In juni 2011 moet deze afgerond zijn. De verwachting is dat het personeelaantal met minder dan tien procent zal dalen. Exacte aantallen worden door VWE nog niet gegeven, omdat er nog gesprekken plaatsvinden.

VWE zet het servicecentrum om naar een klantcontactcentrum, bij de ict-tak wordt een scheiding aangebracht tussen ontwikkeling en beheer en het verkoopapparaat wordt geoptimaliseerd. Simpelweg betekent dit een samenvoeging van de vier huidige businessunits tot de twee nieuwe, te weten ‘retail’ en ‘groot zakelijk’.

"De markt is continu aan verandering onderhevig en wij veranderen mee. Ons uitgangspunt daarbij is de ondernemer in de autobranche te helpen meer winst te maken en hem te ondersteunen bij zijn kerntaken", aldus directeur Michel Corveleijn. "Deze weg zijn we vorig jaar ingeslagen en we stomen de organisatie nu verder klaar."

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties